Sunday, September 16, 2007

Ligger og grubler i senga mi, til tross for at jeg veit det er en jævli dårlig ide, men har hatt en ganske følelsesmessig turbulent natt. Fikk ikke sove før i åttetiden pga angst og uro og litt forskjellig, og det er jo uansett slett ikke bra. :P Hele gårsdagen var egentlig en berg og dalbane. Hadde en av de intense såre kranglene med Julian, og satt og gråt lange stunder og også tråkka litt i en salat, sånn at han virkelig er sint på meg og ikke vil snakke med meg. Har det jo veldig bra sammen med folk her på skolen, og de passer på meg, så når jeg er sammen med folk er det opptur igjen, og sånn gikk det hele dagen og natta. Er så innmari slitsomt å være følelsesmenneske! :( Og ha så store behov for kontakt og kjærlighet og folk. Blir litt kaotisk når en knytter seg og styrer rundt, men tror jeg må sortere folk og følelser litt. Både for min egen del, og ikke minst for at du, Karoline, slipper å bli sjalu og sånn, samt blir oppdatert. :) du er jo tross alt viktig her selv om du ikke fysisk kan holde rundt meg når jeg trenger det. Altså følgende er en oversikt over folk jeg omgåes for tiden og mine følelser:

Ståle:
Er en ung (17!) gutt her på skola med en kaotisk oppvekst og enda mer kaotisk indre. han er konstant pessimistisk, og har litt forkrøpla sosiale antenner, men jeg kommer godt overens med han, og folk på skola driver å lurer på om vi er sammen, pga fysiske kontakten vår. det er vi da altså ikke, og jeg har absolutt ingen sånne typer følelser for han, selv om det er innmari godt å ha noen som ikke viker unna når jeg sårt trenger en klem. han er på mange måter en guttunge, men hyggelig sådan.

Liza:
Er som sagt før innmari søt og sånn, men har type og tror kanskje ikke hun er så veldig interresert i damer. :P kanskje like greit. Er litt betatt, og flørter med henne, men det holder mer enn nok. :)

Bjørn Ivar:
Er en deilig blanding av innmari posetiv, fryktelig snill, uskyldig, morsom, søt og på alle måter the shit! Vi henger en del sammen, og blir glad av å være sammen med han. Har lyst til å kose med han på samme måte som en kattunge, og han er minst like søt. Hender jeg ser glimt av en tiltrekkende mann under all søtheten, men velger å ignorere det de få gangene det skjer, og heller pleie et gryende vennskap. håper dere alle får møte han, og at jeg aldri mister han....

Kjetil:
Er hyggelig, mandig, sjarmerende, snill og tiltrekkende. Han vet ikke hva han vil med seg selv og livet og meg, og jeg lar for det meste være å gruble over han, og er bare glad for at det er noen der som er glad i meg og holder rundt meg og prater med meg når det trengs. Så lenge han ikke finner ut av seg selv er det uansett ikke aktuelt å i det heletatt vurdere noe som helst med han annet vennskapligheter og kos. (damn me and my constant craving for kos)

Julian:
Omgåes jeg ikke i det heletatt, og nå er han i tillegg sint på meg. Hele han gjør innmari vondt, og klarer ikke beskrive en gang hvor mye byllen verker. Hater at jeg fremdeles føler så dypt for han, og jeg kan faktisk måle meg med Johnny i obsessivehet. :( bæsj! Har ikke engang begynt å komme over han, og det tar nok lang lang tid ennå. Håper jeg har vett til å holde meg unna andre folk i mens. Jeg skal jo bli et nytt og bedre menneske... :P

Savner:
Johnny savner jeg noe innmari. Savner å spise med han og prate om ting og savner tryggheten av at han er der og er glad i meg og forstår meg.
Savner jevnt over dere folk i Trondheim. Vet dere ikke forsvinner, men føler jeg går litt glipp av ting her nede. :P

1 Comments:

Blogger Johnny said...

Aw, Hei Hanna. Godt å høre du har kommet i kontakt med endel nye mennesker. Det har du nok uten tvil veldig godt av :) Veldig trist å høre du har hatt en kjip krangel med Julian, men jeg anbefaler deg heller å bare holde god kontakt med nye venner, og legge tiden bak deg.
Historie er tid som ikke lenger eksisterer, og fremtid er alltid nytt og spennende.
Savner deg også, og håper du får det fint fremover :)

*klem*
- Johnny

15:56  

Post a Comment

<< Home