Monday, March 26, 2007

Ser ut til at det blir toten på meg til høsten. Er så tvilsomt at jeg kommer inn på noe høyere utdanning innen kunst at det vrir seg i magen min bare jeg prøver å tenke på det. :P Njø njø sammensatt søknad og eget utrykk og fantastisk bra osv osv. Men toten er ikke ille det heller da.

Er bare så jævli gokkelig. Folkehøyskola ligger i tettstedet Lena som er litt sør for Gjøvik på vestsida av Mjøsa. Langt unna alt bortsett fra tantene mine som faktisk frivillig bor nedi der. :)

Men til det posetive; Jeg har en plass å dra neste år! :D Toten folkehøyskole er ikke kristelig, og jeg har fått plass på Kinalinja der jeg skal lære kinensisk og om kinensisk literatur og kultur og mat og historie og film og språk og geografi og alt det andre spennende! :) I tillegg skal vi reise dit og være der en fem ukers tid. Det blir forhåpentligvis ganske kos.

Andre positive ting med folkehøyskole:
- Jeg får mat hver dag, og det forventes av meg at jeg spiser den. det bestyr foring av Hanna!
- Det er masse folk der som vil gjøre ting med meg og bli kjent med meg og ha sosiale aktiviteter med meg og sånn! ^^
- Skolekor!
- Valgfag av hyggelig type!
- internett på rommet og Mia vil garantert flytte med meg! (hun er ganske trofast)
- noe å stå opp til hver dag, så kanskje jeg får en fornuftig døgnrytme.
- så nærme tantene mine at jeg kan kjøre skuter til dem og spise middag og kjøre hjem.

Dette kan bli bra. Så får vi se hva sommeren bringer da...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home