Saturday, September 01, 2007

Da er første uke overstått på ny skole, så håper folk er litt nysgjerrige på hvordan jeg har det og sånn. Nettet på internatet
funker jo selfølgelig ikke, så må på datarommet og det har jeg jo ikke tid til. vil jo ikke svike min kjæreste Mia heller, så derfor dere ikke ser meg på msn om dagene. Men det er bare å ringe meg folkens, eller sende meldinger, jeg blir glad om noen husker at jeg eksisterer, så skal jeg prøve å oppdatere her jeg også, vi kan jo si minimum en gang i uka? hver helg? skal prøve ...

Maten har hittil vært eksemplarisk, fått masse grønntfór hver dag og dem på kjøkkenet er hyggelige. Setter meg bevisst ved forskjellig bord ved hvert måltid for å bli kjent med alle, og folk ønsker meg velkommen og alle vet hvem jeg er. rart det der.

Gleder meg masse til vi begynner med valgfag. Har valgt foto og yoga og musikk, så blir forhåpentligvis litt mykere i løpet av året, og skal kanskje lære meg litt å spille på gitar og munnspill. I foto blir det veldig spennende med både rent fototeknisk, studiofotografering, mørkeromsteknikk og digital behandling. Gleder meg som en liten unge! :D

Har en plan om å bli litt sprekere i løpet av året, men har nettopp bestemt meg for at treningsstudio er for dyrt, så vi får se om jeg får med meg noen folk på litt lett avtensgymnastikk. :P blir spennende. Spiser masse, så kommer til å legge på meg som et svin hvis ikke.

Jevnt over er folk hyggelige, både lærere og elever og tror det blir et bra år. :) har ikke romkamerat ennå, men det er litt godt med fred og plass også da. Har blitt kjent med ei jente som er innmari pen og søt og hele pakka, og er litt betatt. :P Men du trenger ikke bli sjalu Karo. ^^


TIL JULIAN:

Jeg svarer deg ikke og du hører ikke fra meg fordi jeg ikke orker å tenke på deg, og fortrenger hele din eksistens. Og synes egentlig det gjør det værre at du plutselig bryr deg og har tid til å sende meldinger nå som dama di har dratt. Jeg begynner fremdeles å gråte hver gang jeg tenker på deg for lenge, og det gidder jeg ikke rett og slett. Hater at du har sveket meg som en venn med oppførselen din i vår og sommer, og savner deg også innmari, men ser ikke noen løsning på det med det første.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg forsøkte å få kontakt med deg før du dro også..

Så er absolutt ikke det at jeg plutselig bryr meg, jeg har brydd meg hele tiden og det burde du vite. Men jeg vil gjerne vite hvordan det går med deg og hvordan du har det alt med ny skole og greier!

12:49  

Post a Comment

<< Home