Friday, September 14, 2007

Hei folkens!

Vært ganske opptatt, både fysisk og psykisk, er mye som skjer på en folkehøyskole når en er flink å deltar på alt det man skal og bør. Og fremdeles rekker jeg ikke alt jeg burde ha gjort, og blir litt stressa. :P Har ikke trent noe de siste to ukene, mens godteri og matinntaket har vært på topp, så føler jeg eser ut enda jeg helt sikkert ikke gjør det. sprekere blir jeg jaffal ikke om jeg fortsetter som det her.

kort om ting jeg har gjort siden sist:

*besøkt tanta mi sammen med en gutt som heter Ståle
*begynt på musikk valgfag og lærer pittelitt gitar
*lært 20 (!) nye tegn og en drøss ord på kinensisk (stolt!!!)
*tatt en film med kameraet til julian og kjøpt kameraveske til det.
*begynt med yoga
*lært å danse litt salsa og mareng
*søkt på kvelds/helgejobb på vitensenteret i gjøvik
*heklet en meter på pleddet jeg holder på med
*heklet en lue til søteste jenta på skolen som heter Liza
*sittet i opptil flere timer i telefon med føkkings lånekasse som jeg hater intenst og som er en gjeng med svikefulle idioter og kanskje ødelegger året her
*meldt meg opp til eksamen i exphil ved ntnu ved juletider
*plyndra en maisåker
*prata med en lokal fyr da jeg var ute og dansa på den ene puben på fredagen
*vært på epleslang samme natt
*vært fryktelig kosesyk og tafsa på folk
*prata litt for mye med kjetil på telefon
*begynt å glede meg til h-fest den 29.
*hatt morgensamling der jeg leste dikt (!) og spilte sang og komenterte begrepet tid:



Livet
Er en gave
Hver dag er sjansen
En kaster bort
En sjanse til å gjøre noe bra
Noe en blir lykkelig av
Noe en ser tilbake på
Med stolthet

Hvert minutt med sløsing er
Sanda i timeglasset
Synes uendelig
Der det renner
Og renner
Og renner
Hvem kan tillate seg
å spekulere
I mengden sand?



litt harry, men læll. :P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home