Friday, October 12, 2007

Endelig tilbake på skolen igjen. Har hatt høstferie en ukes tid, og har for det meste vært rastløs og urolig. Dro til Trondheim første helga for å være med på fest som ikke ble noe av, og ble ganske lei meg for at jeg ikke hørte noe fra folk om det en gang. Mista liksom litt lysta på hele Trondheim. Fikk truffet litt folk da, og det var innmarig hyggelig. Storkoste meg også sammen med mamma de dagene jeg var der. :) Var på kino to dager og spiste sammen og hadde det mye mer hyggelig enn forventet. Tilbrakte en del tid sammen med Kjetil også, og har litt ambivalente følelser for han, men går egentlig ganske greit.

Hadde en lang diskusjon med Bjarne og mamma angående Ståle, og hva i helvete jeg gjør med han, som endte i at jeg bestemte meg for å ta en alvorsprat med mammaen til Ståle. Ganske morsomt siden hu regna meg jeg var gravid da jeg ringte for å avtale det. :) Men ordna seg, hu er ei kjempetøff dame som egentlig bare sa noe i retning av "kjør på". Vanskelig case. :P Og nei jeg vet ikke helt selv hva jeg gjør med han, og hva som skjer og greier. Men er forelsket. :/ Kan ikke noe for det.

Fikk melding av Johnny her om dagen som jeg ble ordentlig glad for, og angrer meg skikkelig for at jeg ikke fikk treft han i ferien. :( Savner'n noe innmari, men unngikk stort sett folk i Trondheim siden jeg var uttafor og ting. Traff jo Julian på konsert, og det var direkte jævli. Fryktelig sårt. :(

Neste uke skal vi til Riga med skola, kan bli spennende. :P Håper det ikke blir for mye fyll så folk blir sendt hjem og sånn. Gleder meg til spa da men. :)

Over og ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home